چهارشنبه

خشم پرسنل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در پی بی اعتنائی مسئولین نسبت به درخواستهای منطقی آنا

در پی ارسال نامه و درخواست پرسنل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره که با امضاء بیش از 250 نفراز پرسنل صورت گرفته بود این پرسنل خواستار برطرف نمودن مشکلات کاری و قراردادی واز میان برداشتن تبعیض بین پرسنل شده بودند.

گفتنی است با کذشت حدود یکماه از این قضیه و بی اعتنایئ محمد رضا مرید شوشتری مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در ارائه پاسخ و هرگونه راهکاربه پرسنل و درخواست کنندگان ، اینبار نامه شدیدالحن تری به استاندار محترم جناب آقای مهندس غفوری نوشته شد، با رونوشت به ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد که متن آن نیز در هفته نامه استانی نقد حال بتاریخ شنبه 27 تیر ماه 1388 به چاپ رسید .

اکنون نیزبیش از 10 روز است که از این موضوع می گذرد وهیچ رخدادی اتفاق نیفتاده و هاله ای از ابهام تمام فضا های ملتهب را فرا گرفته است.

اکنون سئوال ما اینجاست که آیا واقعا" هیچ مقام دلسوزی در این شرکت ویا استان و کشور نیست که به درد و دل این پرسنل گوش فرا دهد و بتواند مشکلات آنان را حل و فصل نماید ؟

آیا مسئولین استان و مملکت را خوابی بس عمیق و مرگبار فرا گرفته که هیچ عکس العملی از آنان سر نمی زند و صدای ضجه و کمک بیش از 250 نفر از بهترین فرزندان این مرز و بوم را نمی شنوند ؟

آیا این صنعت عظیم و مادر و پرسنل زحمت کش آن در این استان اینقدر بی ارزش هستند که هیچکس پیدا نمی شود اظهار نظری کند؟

آیا جذب سرمایه های مشارکتی مردم ، فقر زدائی ، کاهش بیکاری ، صنعتی شدن استان و..... از احداف دولت خدمت گذار در این پروژه نبوده است ؟

تا کی بی اعتنائی ؟ تا کی پشت گوش انداختن ؟ تا کی ... ؟ آیا باید تحصن خرداد 87 پرسنل شر کت صنایع پتروشیمی کرمانشاه دوباره در سایت تکرار گردد؟

آیا آتش زیر این خاکستر باید روشن شود ، آیا حوادثی مثل 18 تیر و 23 خرداد باید به وقوع بپیوندد تا ما بیدار گردیم و آنوقت فکر چاره کنیم ؟

لطفا" قبل از وقوع هر گونه نارضایتی بیشتر مسئولین شهر ، استان و کشور دست بکار شده و از این قشر زحمت کش دلجوئی کرده تا مشکلا تشان برطرف، روح امام راحل شاد و آقا امام زمان (عج ) از ما خوشنود گردد.