چهارشنبه

دردل جمعی از پرسنل پتروشیمی کرمانشاه

سایت محترم کرمانشاه نیوز لطفا این موارد را که حرف همه پرسنل پتروشیمی کرمانشاه هست
در این سایت درج کنید
والله مهندس شوشتری مدیر عامل این سایت همه کار برای اذیت کردن و توهین کردن به این ملت کرمانشاهی و پرسنل کرمانشاهی انجام داده تو رو به خاطر خدا این حرفای من رو که از پرسنل همون جا هستم در این سایت بزنید و هر جا که لازم بود عنوان کنید و حتی تحقیق کنید کوتاهی در این موارد یعنی خوردن حق کرمانشاهی ها
آیا شما می دونید حدود ۱۰ روز پیش حدود ۲۵۰ نفر از پرسنل تحصیلکرده پتروشیمی نامه ای برای مدیر عامل نوشتند و حتی امضا کردند و مواردی رو به این اقا تذکر دادند و این اقا با بی حرمتی تمام عکس العملی نشان نداده و حتی تهدید کرده که این نامه رو پیگیری نمی کنم
اگر یک اشنا در پتروشیمی داشته باشید این مطلب رو تایید می کنه حتی می دونید این نامه برای اقای خیاط رییس هیئت مدیر پتروشیمی رفته ولی ایشان بنا به دستور شوشتری مدیر عامل شرکت توجهی نکرده
من در اولین فرصت متن نامه رو هم برای شما می فرستم ولی اقای مدیر سایت شما که از کسی نمی ترسی تو رو به خدا در روزنامه ات این مطالب رو بگو چون این اقا ی شوشتری با جماعت کرمانشاهی به بدترین سبک برخورد می کنه من اگر از ترس اخراجم نبود رو در رو با شما حرف میزدم اما چه کنم این اقا به راحتی اب خوردن ادم اخراج میکنه نمونه اون فرخی رییس واحد رایانه پتروشیمی کرمانشاه که چون با شوشتری بد حرف زد اخراجش کرد
آقای مدیر سایت والله این اقای شوشتری خلاف قانون داره فعالیت می کنه نمونه اون
۱. به دستور مستقیم ایشان نفراتی بازنشسته مجدد سر کار اورده شدن که علاوه بر اینکه کارایی ندارن بلکه جای یک جوان هم گرفتند با حقوق های ۹۰۰ هزار تومانی به بالا به عنوان نمونه
آقای مرادی سرپرست انبار
آقای ایمانی رییس خدمات و فامیل اقای خسروی رییس بهربردار
آقای یوسفی رییس نقلیه و برادر رییس حراست سایت
خود اقای یوسفی رییس حراست
آقای بذل مدیر بازرگانی شرکت
آقای بزاز
آقای حاج احمدی
آقای مشهدی زاده
خانم افلاکی رییس امور اداری
آقای انصاری
و نمونه های فراوان دیگه که حقوق های کلان یک نفر از این نفرات به اندازه ۴ نفر کارمند لیسانس شرکت می باشد
شما می دونی هزینه دفتر تهران که اقای شوشتری ایجاد کرده چقدره؟