سه‌شنبه

متن نامه خداحافظی مهندس مرید شوشتری از پرسنل و کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه


کارکنان محترم شرکت پتروشیمی کرمانشاه
با سلام

همانگونه که اطلاع دارید پس از مشارکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی با شرکت پتروشیمی کرمانشاه ، مسئولیت کلیه فعالیت های پتروشیمی کرمانشاه در احداث مجتمع تولید آمونیاک و اوره ، به شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سال 1381 با سمت مدیر عامل شرکت پتروشیمی کرمانشاه در خدمت شما عزیزان انجام وظیفه نمایم .
با  توکل به خداوند متعال وبا حمایت های بی دریغ هیئت مدیره و پشتیبانی موثر رئیس محترم هیئت مدیره ، در سایه تلاش ، کوشش و زحمات شبانه روزی و قابل تقدیر پیمانکاران و شما عزیزان ،  علیرغم مشکلات متعدد مراحل طراحی ، نصب ، راه اندازی و بهره برداری از کلیه واحد های بهره برداری و ایمنی شرکت ملی پتروشیمی  و بر اساس  استاندارد های معتبر بین اللمللی  هم اکنون که  کلیه واحد های مجتمع باتولید صد در صد به مرحله کامل بهره برداری رسیده است .
مجتمع تولید آمونیاک و اوره هم اکنون به عنوان ستاره ای درخشان در آسمان پتروشیمی کشور میدرخشد و از تولیدات آن کشاورزان خصوصا" کشاورزان غرب کشور استفاده می نمایند.
شرکت پتروشیمی کرمانشاه با همت و خواست مردم کرمانشاه و مشارکت و مساعدت موثر دولت با داشتن 61000 نفر سهامدار صبور ، الگوئی موفق  در مشارکت مردم و دولت در احداث پروژه های بزرگ پتروشیمی در کشور ونمونه عینی از تحقق اصل 44 قانون اساسی می باشد .
انتخاب بهترین تکنولوژی تولید آمونیاک اوره از معتبر ترین صاحبان لیسانس در دنیا و وانتخاب بهترین ماشین آلات از معتبر ترین سازندگان بین المللی شرایط تولید مطلوب مستمر و مطمئن را در مجتمع فراهم آورده است .
یکی از دستاوردهای مهم بهره برداری مجتمع تامین کود اوره  مورد نیاز استانهای غرب کشور می باشد وبا راه اندازی مجتمع ، کشور برای اولین بار از ورود کود اوره از خارج از کشور بی نیاز گردید .
کیفیت ممتاز محصولات این مجتمع باعث شد که شرایط صادرات آن بخوبی فراهم گردد و هم اکنون شرکت پتروشیمی کرمانشاه به عنوان یکی از معتبر ترین شرکتهای پتروشیمی درعرصه صادرات کود در بین مصرف کنندگان کود در دنیا از اعتبار جهانی برخوردار می باشد.
توسعه اقتصاد در استان ، کاهش نرخ بیکاری ، توسعه روز افزون صنعت پتروشیمی در استان و فراهم شدن شرایط رشد و شکوفائی استعداد جوانان این استان از دستاوردهای مهم احداث مجتمع تولید آمونیاک و اوره می باشد که افتخاری برای این شرکت و مسئولین استان و کشور می باشد.
با توجه به برنامه توسعه صنعت پتروشیمی در غرب کشور ، اطمینان دارم با تلاش شما ، استان کرمانشاه می تواند در آینده نزدیک به عنوان قطب صنعت پتروشیمی در غرب کشور ایفای نقش نماید.
اکنون که مسئولیت اینجانب به عنوان مدیر عامل در این شرکت بعد از 7 سال به اتمام رسیده است ازتلاش همه شما عزیزان صمیمانه تشکر و قدر دانی می نمایم و آرزو میکنم شاهد توسعه روز افزون فعالیت های مجتمع در تولید مستمر و سود آوری مطمئن شرکت باشم و با تقاضای حلالیت از شما عزیزان همه شما را به خدای متعال می سپارم.

                                                                                                                 با تشکر و دعای خیر
                                                                                                        محمد رضا               مرید شوشتری