جمعه

متن نامه خداحافظی مهندس خیاط از پرسنل و کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه


       

  بسمه تعالی 

کارکنان شریف و زحمتکش شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه


هفت سال پیش که مسئولیت ریاست هیئت مدیره شرکت را بعهده گرفتم از طرح ، زمین و فنس و تعدادی کانکس برجای بود که به همت و تلاش شما و اعضاء هیات مدیره و به خصوص شخص مدیرعامل تلاشگر جناب آقای مهندس مرید شوشتری هم اکنون مجتمع عظیم آمونیاک/ اوره در کنار کوه پر صلابت بیستون بر پا شده است که حقیقتا" در صنعت پتروشیمی ایران از هر نظر چون نگین می درخشد.

خدارا شاکرم که به این حقیر توفیق داد که در کلیه مراحل اجرائی طرح نظیر برگزاری مناقصات ، مذاکرات با پیمانکاران داخلی و خارجی ، مهندسی ، خرید ماشین آلات ، نصب و ساختمان و راه اندازی و بهره برداری به کمک شما نقش فعال داشته باشم .
همه شما مطلعید که در مجتمع پتروشیمی کرمانشاه بهترین دانش فنی و بهترین ماشین آلات توسط قوی ترین پیمانکاران داخلی و خارجی بکار رفته است و محصولات تولیدی دارای بالا ترین کیفیت می باشند.
به حول و قوت پروردگار اطمینان دارم که به زودی شرکت به سود دهی قابل ملاحظه ای خواهد رسید و علیرغم ناسپاسی عده قلیلی از شرکت کنندگان در مجمع اخیر شرکت همه سهامداران که عمدتا" از مردم شریف کرمانشاه هستند راضی و خشنود خواهند شد و انشاء الله موجب رضایت حق تعالی نیز خواهد بود.

اکنون که از مسئولیت ریاست هیئت مدیره شرکت کنار می روم از همه شما خداحافظی کرده و حلالیت می طلبم . خاطرات شیرین این هفت سال خدمت در کنار شما در زندگی کاری ام را هرگز فراموش نخواهم کرد .



                                                       خداوند یار و یاور همه شما باد
                                                          شاد و سر بلند باشید
                                                              محمد خیاط