چهارشنبه

آخرین خبر از اقدامات صورت گرفته پس از شکایت 250 نفر پرسنل و مهندسین سایت

بنام خداوند قهار
با سلام خدمت تمامی دست اندر کاران سایت محترم ساحت نیوز - لطفا" منتشر فرمائید.
بر اساس آخرین خبر از شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه .
پس از رایزنی های معصومی لاری با نمایندگان استان و استاندار وقت آقای مهندس غفوری و همچنین معاون  وزیر اسبق وزارت نفت مهندس نژاد سلیم مقررگردید که هرچه سریعتر وضعیت برکناری مهندس شوشتری مدیر عامل و مهندس خیاط رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی اعلام ونسبت به معرفی جانشینان آنان اقدام گردد. ولی متاسفانه این امر با انجام انتخابات و تغییر کابینه به تعویق افتاد . بر اساس همین خبر نمایندگان استان خصوصا" کرمی راد رایزنی های خود را از سر گرفته و به مسئولین وزارت نفت ضرب الاجل یک هفته ای داده اند که هرچه سریعتر تکلیف مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره پتروشیمی کرمانشاه و شکایت 250 نفر از مهندسین عالی رتبه این شرکت بررسی و اتخاذ تصمیم گرفته شود.
خوشبختانه چون مسئله به عموم مردم استان و منطقه غرب کشور مربوط میگردد تمام نمایندگان استان و منطقه غرب کشور در یک امر کم نظیر و خداپسندانه آمادگی خود را برای سئوال از وزیر نفت در صحن مجلس در صورت عدم همکاری وزارت خانه اعلام نموده اند.
در همن راستا سید صادق معصومی لاری تنها عضو مردمی هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی و نماینده شورای نگهبان استان به همراه مهندس غفوری استاندار طی سفری به تهران و جلسه در وزارت نفت قولهای مساعدی را نیز از مسئولین وزارت نفت دریافت کرده اند.
خبر دیگر اینکه از مبلغ 75 میلیارد تومان بدهی قبلی وزارت جهاد کشاورزی که اکنون بیش از 100 میلیارد تومان شده است ، چند میلیارد تومان آن توسط پی گیری های سید صادق معصومی لاری نقد گردیده که به زودی به حساب شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه واریز خواهد شد که آنهم به همین زودی ها به سهامداران محترم توسط اعزای جدید هیئت مدیره پتروشیمی کرمانشاه پرداخت خواهد گردید .
انشاء الله .